523- Day 17: The Deathly Hallows movie

Day 17: Are you excited about The Deathly Hallows movie or scared it won’t do the book justice?

Lite gammal lista jag har så jag kan ju säga hur jag kännde innan filmen kom ut. Jag var så himla taggad!!! Oroade mig inte så mycket för att filmen skulle vara olik boken, har tyckt att även om filmerna tidigare inte varit exakt som
boken så har de gjort ett bra jobb med att få med det viktigaste av typ tusentals detaljer på två två timmar! Jag älskar att de gjorde två filmer för det finns inte en chans att allt hade kommit med om sista boken bara blivit en film.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0