529- Day 20: If you had to meet one member of the cast, who would it be?

Day 20: If you had to meet one member of the cast, who would it be?
 
Men jag vill ju träffa alla! :O Eh Emma Watson som spelar Hermione om jag måste välja. Som jag tidigare har nämnt flera gånger så är Hermione min favoritkaraktär, så att träffa Emma skulle vara coolt bara för det. Men också för att hon verkar så snäll och jordnära, och någon man skulle kunna tänka sig att vara kompis med liksom.

Emma Watson Actress Emma Watson attends "The Perks Of Being A Wallflower" premiere during the 2012 Toronto International Film Festival at Ryerson Theatre on September 8, 2012 in Toronto, Canada.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0