534- Spännande planer med min kärlek

Jag har en väldigt rolig sak att se fram emot just nu. Det råkar vara så att jag har beställt en resa med den personen som betyder mest för mig! Andreas och jag kommer i slutet av april åka till Berlin! Vi kommer att åka ganska sent på torsdagskvällen och sedan ha hela fredagen, lördagen och söndagen där och åker sent på söndagkvällen. Vi kommer att bo på ett 4,5 stjärnigt hotell precis vid Alexanderplatz (vilket är i Berlins centrum), vi kommer att strosa hand i hand längs berlinmuren, vi kommer att äta på restaurang, vi kommer att ta ett glas på Elinas Bar (hur coolt är inte det när jag heter Elina?!?!), vi kommer att frysa röven av oss för att vi hoppas att det är varmare än vad det är. Vi kommer att ha de bästa dagarna någonsin och vi kommer att fira att vi känt varandra i tio månader på fredagen när vi är där!

TV-tornet vid Alexanderplatz (Mitt foto från samma tid på året 2012)

Varje gång jag bara tänker på den där helgen som ligger så långt fram i tiden så spritter det till i mitt hjärta och jag vill att tiden ska gå fort så att vi får göra allt det där och bara vara vi, bara njuta av varandras sällskap där ingen och inget stör! Jag vet att jag är för ung för att säga att han är mannen i mitt liv, mitt livs kärlek, men jag kan inte hjälpa det! Jag älskar honom mer än vad jag själv riktigt kan förstå och har nog aldrig sett fram emot något så mycket som jag ser fram emot det här!

Jag i Holocaust Memorial, där ska vi fota! (Mitt foto från samma tid på året 2012)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0