528- Day 19: Do you prefer the books or films?

Day 19: Do you prefer the books or films?

Jag ser dem lite som olika saker. Eftersom böckerna innehåller så grovt mycket detaljer så hade varje bok behövt bli typ fyra filmer styck för att heeelt göra dem rättvisa, men jag tycker att filmskaparna har gjort ett jättebra jobb med att få med det viktiga och skapa hela världen. Trots det så är det böckerna jag vänder mig till, de har en mysfaktor från att jag lyssnat på dem på hörbok när jag var liten, vilket jag fortfarande gör typ varje dag när jag ska sova för att inte tänka så mycket. Så böcker, men det tar emot att välja eftersom jag älskar båda så mycket!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0