93- Julklappar

Har inte en enda juklapp inhanlad... Känns ju lagom bra :P Har verkligen inte haft tid, har haft så sjukt mycket plugg att det inte funnits så mycket tid till annat, och det lär ju inte bli bättre precis. Igår satt jag i 9 timmar och pluggade, och tiden utanför lägenheten kan räknas till under en kvart när jag gick och köpte kyklingkorv innan jag ens börjat plugga. Idag har jag pluggat i 3 timmar än så länge, och är långt ifrån därdig, så det kanske blir lika mycket till om jag har tur... Inte konstigt att det inte blir så uttänkta och kreativa julklappar till folket i år!
Har ni börjar med julklapps-shoppingen?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0