308- Sjukling

Japp livet leker (läs suger). Ne då, men jag är riktigt sjuk och sover dåligt och har tråkigt helt enkelt :P Jag har varit sjuk i en vecka nu, och har gått igenom alla stadier i en förkylning. Började med extremt ont i halsen och belv hes (tappade typ rösten), sedan började ögonen rinna, febern slog till, har använt 3 toalettrullar på fem dagar och antagligen överanvänt nässpray. De tre senaste dagarna har jag druckigt hostmedicin (blä!) och nu hostar jag typ sönder! Vi åket till sjukan imorgon för att se till att det inte utvecklas till lunginflamation eller något!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0