314- Outfit från lördag

Eftersom jag var så sjuk så var jag tvungen att gå efter mindre än två timmar när pappa fyllde 50, meeen jag hade ju kläder när jag var där som jag tänkte visa. Har ingen bild på mig, men jag kan lägga ut bilder på kläderna.
Här är klänningen, men jag tog bytte ut skärpet. Klänningen kommer från H&M och kostar 249 kr.

Har ingen bild på mitt skärp, men tyyyp som det ovan, men ljusare :) Mitt skärp är från Vero Moda.

Och mina älsklingar från nelly.se, som gick loss för 349 kr.
Jag hade bara ett par nylonstrumpbyxor från lindex på benen. De passade tom mina vinterbleka ben utan att göra dem orangea :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0