322- Knäpp BFF

Wehååå! Lovet är igång... För jag har inte alls varit hemma i en vecka redan :P Var iaf i skolan igår på kvällen för infogrejen om Berlin. Gick fram till min älskade bästi som stog och pratade med Bungi. Jag liksom knäar honom lite i knävecken ni vet så att det blir som att man niger nästan. Han typ tittar lite förvirrat runt sig och totalignorerar mig... Wtf tänkte jag och stod typ bredvid honom i några minuter när han pratade vidare. Sedan vänder han sig och går. Jag och Bungi tittar på varandra och börjar garva och prata om att han ignorerat mig. Någon minut senare så vänder sig baby igen och typ skriker och hoppar när han ser mig, kramas och typ trycker in mig i en vägg. Han hävdar att han inte sett mig... jag undrar hur! HAHA! :P Knas
Har fick en liten hemsida när han var liten... http://home.swipnet.se/~w-25765/Smari.htm Gulligaste jag sett, utan tvekan! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0