455- Dip dye

Å tog för nån vecka sedan mod till mig och körde en dip dye och tokälskar det! Jag köpte en färgbomb och gjorde det själv hemma i duschen, och det blev riktigt bra :) Det är en inpackning med färg i, och jag köpte nummer 500... den skulle enligt färgprovet vara lite åt lilarosa typ, men en färg på flaskan var helt röd och färgen på själva produkten var typ som blod, sedan blev det rosa i håret... Logiskt? Inte mycket va, men jag blev nöjd ändå! En tvättas dock ut och bleknar, så nu efter tre tvättar så kör jag i lite nytt för att pigga upp färgen! Den kostaed 219 kr, vilket är billigare och smidigare än att gå till en frisör :) Rekomenderar varmt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0