457

Nu så... det var typ 1000 år sedan jag bloggade senast :O Aja, har tagit till vara på mina sista dagar av sommarlovet och idag så firades min födelsedag som är imorgon. Börjar också skolan imorgon halv 10 är trött som ett as redan nu, så borde nog sova ganska snart :P Kan ju bara dela med mig till en till del av världen att jag nu kan säga att jag har pojkvän, vilket får stå för den bästa födelsedagspresenten för i år :D 
Ska försöka blogga lite då och då bara för att det kan vara så härligt att skriva av sig alla K-fakta man har snurrandes i hjärnan ;)
Nuuu blir det att göra sig klar för sängen, god natt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0