196- DuWop

På mellandagsrean så köpte jag produkterna nedanför till ett riktigt pangpris! Det har kostat 550 kr och jag tror att jag fick betala 275 kr eller så! :) Har kollat på nelly.se också där de säljer märket, och har hittat alla produkter utom miniläppglanset.
Från vänster: Ögonskugga: 245 kr, Rouge (vattenresistent) 225 kr, Dubbelglow (highlighter) 255 kr. De tre produkterna jag hittat pris på kostar tillsammans 755 kr, och då är priset för läppglanset och nässesären inte ens inräknat... Det kallar jag bra pris! Kommer bli perfekt i sommar, speciellt med en rouge som sitter trots att man badar med den, och så blir färgerna sypersnygga på lite solkysst hud! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0