216

Nu börjar jag bli klar med min rapport, måste läsa igenom, ändra och lägga till lite saker, men sedan är den nog klar faktiskt :) Måste verkligen hoppa in i duschen också innan det blir till att sova! Hade svårt att somna igår eftersom tvillingarna var vakna och skrek precis när jag höll på att somna, så hoppas på att somna lättare idag, fick precis ett par öronproppar inkastade på sängen :P
Imorgon ska jag försöka lägga in en beställning på två par skor på nelly som jag velat ha länge :) Hoppas att inget blir knas och de tar slut eller något innan jag hinner beställa!!!
De ljusblå är på rea och finns i min storlek och så är det ett annat par som är de snyggaste ever typ! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0