226

Jag kan slå vad om att nästan alla har hört om denna lilla mirakelprodukt. Min frisög geggade i typ en liter i mitt hår när jag klippte mig senast. Jag tyckte att det verkade bra, men har inte velat lägga typ 300 spän på en flaska.
Jag köpte istället denna lilla flaska för ynka 40 kr på H&M. Det luktar fantastiskt om håret, och tsm med glansdroppar så gör den håret lent, glansigt om mindre frissigt. Nu har jag inte tänkt på hur mycket en lika stor flaska av denna skulle kosta om man jämför med orginalet... men jaja, det blir inte dyrare iaf! Denna är inte lika bra som orginalet, men den får duga!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0