255- Kursen på MUS

Idag var jag äntligen på MUS på min sminkkurs. Tjejen som sminkade mig var superhärlig och lyssnade verkligen på mig, och vi babblade på under hela kursen :D
Jag köpte två saker som jag tänkt köpa, och två saker som var oplanerade. Fick lägga till 43 kr, utöver mitt pressentkort på 495:-
Tri Brow, 185:-
Microshadow White, 140:- (sorry för att bilden blev så liten!)

Och så kommer de oplanerade inköpen:
Neutralizer Red, 165:-
Powder Puff, 48:-. Denna hade jag inte tänkt köpa, men hade 5 kr kvar på pressentkortet så köpte något jag kommer kunna använda, men som var billigt. Bilden lånar jag i all hast från google då bilden på hemsidan inte är på rätt puff... :P

Jag tänkte skriva recentioner på produkterna när jag använt dem, och även göra det på på andra produkter, både från MUS och från andra märken!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0