139- Stöttepelaren genom livet

Musiken, sången och gitarren är något som iaf jag kan ta till som stöd när det behövs. Jag tror att det kan vara viktigt att hitta något som alltid kan finnas där och hjälpa till i svåra som lätta situationer i livet. Det kan vara vad som hellst, musik, fotografering, träning... bara du sätter gränserna!
Jag är i vanliga fall en extrem perfektionist när det gäller mina naglar och lacket på dem ska vara felfritt och varierat annars är det småpanik i hjärtat :P Men när lacket på tipparna på pek- lång- och ringfingrarna på höger hand nu är lite avskavt efter spelande på en stålsträngad gitarr igår på nyårsfesten så blir jag bara glad! (även om jag kommer ta bort lacket det första jag gör imorgon och lacka nytt, så har jag iaf klarat mig en dag med det :P ). Och när halsen idag smärtar lite efter sång för/med folket på nyårsfesten så kunde jag faktiskt inte bry mig mindre! Det var trevligt och de tyckte att det var kul när det kom en låt de kunde sjunga med i... eller tja, låta med i kanske :P <3
Hitta din stöttepelare, det blir lättare då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0