189

Idag åkte jag hem till mamma på kvällen för att ta hand om henne efterson hon är i slutet av en jättejobbig tvilling-graviditet. Där möttes man av en liten överraskning (och nej, tvillingarna har inte fötts!). En påse från MUS stod i hallen. Mamma sa att den var till mig och in den så ligger ett presentkort för en makeupkurs på 50 min, där man också får produkter för 500: kr! Fick vist för att jag hjälpt till så mycket under månaderna som gått med allt som har med mat, handling, städning, you name it att göra… allt typ! Superglad tjej! :D Jag fick det i julklapp 2010 också, men då var tjejen som sminkad mig ganska dålig och otrevlig så hoppas på bättre den här gången.
Dessa produkter valde jag ut då och fick lägga till lite då det kostade mer än 500… :P

Blush Fresh Rose


Microshdow Ghetto


Microshadow Muffin


Lipstic Crown


Det var det. Imorgon ska jag kolla lite på va jag vill köpa den här gången och om jag hittar något så lägger jag upp det här! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0