441

Imorgon är jag ledig, tänka vad skönt! Måste åka till mamma och hjälpa henne med mina syskon och så, och så kommer pöjk hem till mig när han slutar jobba. Har lovat honom att baka så får se om jag tar det imorgon, det vinner man ju själv på också :D Det kommer nog bli asmys, bebisar och pojken (och mamma på ett hörn :P) Nej ni, jag måste nog får mig min skönhetssömn nu tror jag... Fick höra på jobbet idag av Flört-Jocke (kan vi kalla honom) att jag var så söt idag, midsommarsöt... LOL! Sa att det kunde bero på att jag sovit, så fick han höra att jag skulle vara ledig imorgon och sa då att jag skulle vara sinnessjukt söt imorgon om jag kan sova ut :P Han är ju för skön, haha!
God natt på er! :D
Ska så göra det imorgon, om man nu skulle kunna bestämma det :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0