422- Resfeber

Nu har jag faktiskt börjat få lite resfeber... imorgon drar jag iväg till Köpenhamn, och det känns som att det är saker jag har kvar att göra. Jag måste fixa till mina naglar lite och iaf få på ett baslack på dem ikväll, och så ska allt packas ordentligt, nu ligger allt bara i en hög i väskan. Det är också flera saker som inte är i, och kameran har jag inte laddat, vet nog inte ens vart laddaren är... Det blir alltid lite kaos i huvudet dagen innan och den dagen man åker tycker jag! Jaja, det får går bra! Men det värsta är att mitt pass har gått ut så jag får förlita mig på mitt id-kort, som jag aldrig har rest på förut så jag hoppas verkligen att det fungerar annars är det ju riktig panik!!!! Ehehe... nu ska jag ligga här i min säng och lyssna på Harry Potter och fixa naglarna så kan jag iaf bocka av det från listan!


Kommentarer
Amy

Hej!
Såg att du kommenterade på Kenzas blogg om platform. Jag vet en ställe där du kan köpa sådanna skor. Jag har köpt hos de två gånger och alla gångerna blev jättefina. Dessutom så finns det jättefina skal på sidan som jag älskar! Äääääälskar verkligen sidan!
Sidan:
http://bijouteri.se/

2012-06-19 @ 12:41:41
URL: http://amylina.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0