424

Tja!
Nu har jag jobbat två gånger och det känns ganska bra! Personalen på frukosten igår var awesome, och de jag jobbade med idag på kvällen var blandat. Kockarna är jäkligt sköna, och en av servitörerna och hovmästaren, men två av servitriserna klickade det väl inte riktigt med... Inget allvarligt, bara så att vi inte kommer bli bästisar :P Nu är jag trött och har lökat sönder inne i köket och när man sprungit runt på golvet, så en dusch och sedan sängen och läsa låter bra! Gud var jag har läst förresten! Läser en bokserie som heter The Dark-Hunters typ, och jag läser dem på engleska. Igår läste jag typ 150 sidor, och då jobbade jag ändå och sov någon timme på dagen :) Idag läste jag ut den boken och började på nästa på bussen till jobbet, så nu ska jag läsa i sängen! :D Jag brukar inte tycka om att läsa, och jag är typ alltid seg på det också och det är nog därför jag tycker att det är tråkigt, men nu läser jag fort på engelska och tycker verkligen om det! :D
 
Det är den här jag läser nu, och det är den femte av 22... Jag har väl 8 böcker tror jag eller så... SHIT! :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0