262- Recension på Ghetto från MUS

Ännu en microshadow från MUS ska recenseras, denna gång i färgen Ghetto. Den kostar 140:- och innehåller hela 3,5g produkt! Det är en matt varm brun skugga som har ganska mycket rött i sig. Den är jättefin som vardagsskugga, men kan även användas till fest! Beroende på vad man har för hårfärg så går den allderles utmärkt att använda som brynskugga. Den är lätta att arbeta med och är högpigmenterad. Det jag kan säga om den, och de flesta av MUSs skuggor är att de kan vara lite knepiga att sudda ut. Över lag en väldigt bra och användbar skugga som jag skulle rekomendera. Personligen skulle jag vilja ha en liknande skugga med mindre röda pigment i som gör den lite kallare eftersom jag tycker att det kan vara snyggare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0