266- Recension av Crease brush från Urban Decay

Nu tänkte jag att vi kör en recension på min crease brush från Urban Decay! Jag köpte min på Sephora i Barcelona och kommer inte riktigt ihåg vad den kostade, men det var 20 någonting euro, så för mig, lite dyr! Den har sjukt mjuka strån som är syntetiska, så den skulle gå utmärkt att applicera concealer under ögonen med till exempel, eller krämskuggor. Den är inte så fluffig som en blengin brush, men är i samma storlek. För mig är den lite svår att ha i globen då jag har små ögonlock och allt hamnar lite var stans ibland. Jag skulle föredra om den var mindre, eller fluffigare så att den kunde vara en blend istället. Den rekomenderas alltså till er med lite större yta att sminka på, men fungerar absolut med lite träning även för sådana som mig! :D
Jag vet tyvärr inte vart man kan köpa den i Sverige, men jag gissar på att den finns på hemsidan, annars är det utomlands som gäller :)
Hoppas att ni tycker att mina recensioner är  användbara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0