275

Känns bra att ingen läser men jag fortsätter skiriva ändå! Jag är iaf helt klar med psykologin, och börjar se ett ljus i tunneln gällande mitt cv. Det svåraste har utan tvekan varit att börja skriva det personliga brevet, men nu är det nog snart klart tror jag :) Det betyder att jag får gå upp nio imorgon för att vi ska kunna åka iväg vid tio halv elva och börja kolla några affärer innan det är mat för både oss vuxna och tvillingarna... om nu denna plan håller får vi se imorgon! Tvillingarna är ju inte ens fyra veckor så man vet aldrig när de behöver äta eller bytas blöja på eller gud vet vad :P Nu ska jag skriva klart det sista på mitt cv, och sedan sova!
Så god natt, så hörs vi imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0