276

Jarrå det belv påsar idag! Tre par jeans, till sjukt bra pris till på köpet :) 600 kr för alla tre paren från Levis, 200 kr paret, riktigt bra! :D Två par trosor, för 79 kr respektive 90 kr trpr jag att det var. Fyra bhar som äntligen är i min storlek (!!!), 150 kr styck. Det är lite sjukt för jag har nu i år gått med fel bh-storlek... Har nog knatat runt i 80C eller 75D... meeen jag har visst 70E, så det var inte en siffra rätt :P Fick också en helt ny storlek i jenas... Först var jag inne på Lee och kom själv fram till att jag skulle behöva 29 32 i deras byxor, men det hade de inga på rean, så jag gick till Levis. Hon som jobbade sa att jag antagligen skulle ha 28 34, men det blev 27 34 till slut... snacka om att felvärdera sig själv! Det kan ju vara ett tips för att höja självförtroendet lite, se till att få en butiksarbetare att berätta vad du faktiskt har för storlek, den är nog smindre än du tror! Och är den inte det så kan de iaf hitta kläder som sitter bra efter just din kropp, det är ju det viktigaste! :D
Men nu så!! Nu ska allt bara tvättas imorgon, och sedan blir det nya kläder på!
Ska sova nu, och sedan upp tjugo i 8 imorgon, sovmorgon och börjar 11 vid en 4H-gård och ska ha etologi hela dagen.
God natt på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0