288- Snälla barn

Om jag inte hade haft geografiprov i två timmar imorgon så hade jag verkligen sett fram emot att det är fredag imorgon! Problemet är bara att jag nog kommer att behöva plugga mycket i helgen till ett psykologiprov på tisdag :( Jaja, jag ska nog hinna med att fixa lite tills min pappa fyller 50 nästa vecka också. Han vill aldrig ha något, någon som känner igen?! :P Men nu så funderar jag på att dra till ikea och köpa några nya handdukar, ny papperskorg och en tvålpump och ståda hela badrummet ordentligt och göra det fint och nyfräsht. Det låter så tråkigt, men vet inte riktigt vad jag ska göra annars :P Känns som att föräldrar alltid langar "snälla barn" när man frågar vad de önskar sig, HAHA!
Myspys! Tänk om man kunde ha de så med kuddar och allt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0