Fashion agains aids 2012

Jag tror på allvar att jag kommer att dö inombords om jag inte får lägga vantarna på de flesta av dessa saker ur FAA 12 på H&M!!! Jag kommer hem från Berlin dagen efter släppet så jag får hoppas att de finns kvar då! Ska faktiskt gå till lite olika hm och fråga om de kommer att få in kollektionen så att jag vet vart jag ska gå, taggad tjej! Kommer förhoppningsvis ha så mycket ur kollektionen att jag skulle kunna övermatcha så gräsligt som det bara går om jag skulle vilja göra det! Nu ska jag plugga vidare till provet imorgon, sedan blir det ut och äta, och sedan plugga lite till, love life!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0