373- Lång dag!

Efter att ha sovit i fem timmar och ha gått upp vid fem så jag jag idag varit på djurparken Furuvik. Vi såg massa djur, däribland en kåt chimpans som juckade i hlam mitt framför oss och jag med ormfobi flydde inte bara från ormen som djurskötaren kom fram med utan såg även två ormar på samma gång som var så nära att man nästan trampade på dem. Inte kul! Nu ska jag efter att ha varit vaken i typ 17,5 timme sova och imorgon och på fredag är det ledigt, eller tja man måste ju plugga som en galning men inte i skolan :P
Här har vi Santino som för övrigt är känd för att kasta stenar mot åskådarna som ett tecken på dominans :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0