376- 88

Som ni säkert vet så finns det ögonskuggepaletter som kallas för 88 palette. Det är ganska logiskt 88 skuggor i dem och de finns i 4 (som jag känner till) sorter.
Jag har än så länge två stycken:
Här är det matta utförandet, som jag älskar! Den kostade 199 kr (nu 169 kr)på nelly.se.
Och här är "Shimmer", den köpte jag på rea för 99 kr på Lindex i julas och är sypernöjd!
"Warm Palette" har jag som sagt beställt och den borde komma om 3 veckor. Den köpte jag för 79 kr och fick 7 borstar på köpet på tradera.se. Hoppas att jag gillar den lika mycket som jag gillar de andra!
Det här är "Metal Mania", och den ser heeelt fantastisk ut! Den skulle jag gärna vilja lägga vantarna på! :P
Alla paletterna, utom warm palette finns bla på nelly.se för 169 kr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0