384

Detta skulle upp igår, men mitt internet la av så det gick inte att få upp det på bloggen, det är därför som tidsperspektivet är lite knas :P

Hemma efter att ha sett underbara "De tre musketörerna" på stadsteatern. Den var full med massa bra rocklåtar som man kan utan och innan och musiknörden kunde inte hålla sig från att sjunga med :P Under sista låten så ställde sig jag och min kompis upp först, men ingen mer ställde sig upp på nästan en halv minut så det var liiiite awkward men lite kul :P Min Gullan (om du läser så får du heta så nu!) var med och vi blev typ båda liiite (läs ganska mycket) kära i en Alibin Flinkas som också är med i "Hair" på samma teater (som också äger!!!).

Tvåa från höger <3
Albin Flinkas, den ultimata musikalartisten :D
(Bilden hittad på google, men är från adressen på bilden från början antar jag)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0