494- Stöld

Fy fan för människor! Nu när jag idag skulle sminka mig inför en halloweenfest så märker jag att en av mina 88paletter saknas. Det är med största sannolikhet så att någon som var på visning för våran lägenhet för några månader sedan har tagit den med sig hem under jackan och jag märkte det först nu. Inte för att man skulle kunna gjort så mycket om jag märkt det dagen efter, men ändå. Blir så fruktansvärt ledsen och arg på att någon har mage att gå in i mitt hem och stjäla från mig! Vill bara skrika och gråta för att det finns så vidriga människor, men skriver lite istället och kommer ligga vaken i natt och vara arg, men det är så det är. Jävla röv!!
STULEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0