497- En lista med massa personligt

Nämn något som gjorde dig glad igår:Att må bättre efter akutillamående och några timmars sömn och kunna åka tillmin kärlekoch prata av mig, kramas och pussas och putta på honom i natt för att han av någon anledning börjat snarka.


Vad gjorde du kl 08 i morse? 
Slumrade i Andreas famn och väckte honom för att han försovit sig så att han fick springa iväg på 10 minuter när jag låg kvar i 20 min och gick upp och åt min banan i sängen och kollade på tv och gjorde mig iordning i lugn och ro.


Vad gjorde du för 15 min sedan? 
Minne som en guldfisk, men har typ ingen aning, satt väl här på rumpan framför datorn och lyssnade på musik som jag gör nu.


Det sista du sa högt? 
Jaha, oj!

 
Det senaste någon sa till dig: 
Här är den ju!


Vad har du druckit idag? 
Oboy, jucie, cola och vatten


Vad var det senaste du åt? 
Pasta med svampsås.

 
Vad var det senaste du köpte? 
En present till min mamma som fyller år på lördag.


Vad är det för färg på din ytterdörr? 
Trä, typ ek.


Vad är det för väder hos dig nu? 
Bra fråga… mörkt och ser lite blött ut.


Godaste glassmaken? 
Choklad!


Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Jo, men varför inte? Det var liiiite så med Andreas, eller iaf någon form av attraktion.

 
Sover du tungt? 
Sådär tror jag, beror på hur jag mår och vart jag är.


Drömmer du mardrömmar? 
Ja det händer, men det som allt annat i mitt liv går i vågor.


Trivs du med ditt jobb? 
Ja det är helt okej, jobbar på restaurang vilket kan vara slitigt, men ibland är det kul också såklart!


Favoritklädsel? 
Om jag får känna mig lite extra fin eller speciell. Det kan vara ett par jeans som sitter snyggt, gärna mina vinröda och en svart eller grå tröja på det och varför inte ett par klackar eller ett par tunga kängor.

 
Favoritlåt just nu? 
Vienna med Billy Joel, The Fear You Won´t fall med Joshua Radin och Some nights med Fun.

 
Vad ser du om du tittar till höger? Ett stökigt rum, men en smal eländig säng, en madrass på golvet och allmänt kaos.

 
Vad gör dig glad just nu? 
Tanken på att det snart är helg, att jag har en helt underbar pojkvän som finns där för mig och som jag är dökär i.


Vad ska du göra härnäst? 
Skriva klart listan och prata med pöjken och sen sova!


Höger el vänsterhänt? 
Höger


Humör just nu? 
Vet inte riktigt, lite tom… men förväntansfull, stressad, ledsen, glad och trött.


Favoritgodis? 
Lakrits, något fruktigt att blanda det med och tja det mesta tyvärr…

 
Kläder just nu? 
Jeans, linne och pojkvännens tröja som jag snodde imorse för att det var så kallt, så jag känner ständigt doften av honom, det bästa jag vet!


Sommarplaner? 
Oj, ta studenten till en början, sen ska jag och min kära moder till London, och resten är ett mysterum.


Hur många kuddar sover du med? 
3 hos mamma, två på varann som blir som en. Och hos pappa så har jag en i min säng, och när Andreas är här tar jag ned min till madrassen på golvet där han har sin så sover jag med honom, vi får inte plats i min patetiska säng.


Morgon eller nattmänniska? 
NATT!


Vad är viktigast för dig? 
Att själv må bra och att de jag älskar gör det, att ha kul och att lyckas i skolan känns viktigt nu såhär i slutet.

 
Är du kittlig? 
Typ överallt… Andreas kan kittla mig utan att ens försöka göra det, utan av misstag.

 
Snarkar du? 
Det tror jag inte, ingen har sagt något iaf… men nu när jag är lite förkyld så kan jag väl andas tyngre antar jag.


Stjärntecken? 
Lejon.


Stökigt el välstädat? 
Vill verkligen ha det städat, och trivs bäst så, men tyvärr så har jag ofta ett organiserat kaos med ett och annat litet husdjur i nått hörn ibland.

 
Vad längtar du mest efter just nu? 
Att ta studenten på lång sikt och på lite närmare sikt så vill jag se pöjkens namn på telefonen så jag får höra hans underbara röst.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0