501

14 saker jag tycker om: 

Sol
Mina syskon
Smink
Harry Potter
Klackar
Pirr i magen
Sommar
Ösregn
Min pojkvän Andreas
Sommarnätter
Solnedgång
Att sjunga
Godis
Vinrött

 

11 saker jag tycker mindre om: 

Vinter
Ledsamhet
När någon jag tycker om inte mår bra
Om jag gör mina kära ledsna om så bara genom att vara ledsen själv
Kyla
Skavsår
Dålig hy
Tidiga mornar
Plugg
Svenska filmer
När folk tjatar

7 saker jag vill göra i framtiden
Börja träna
Mysa under en filt med min kärlek med doften av nybakat i hela lägenheten
Gå ut gymnasiet med bra betyg
Resa och se världen
Träffa nya människor
Ha en egen familj, nu pratar vi Framtid med stor F!
Se till att förbättra mitt självförtroende även på insidan så att jag kan säga tack ordentligt

4 saker jag är rädd för: 

Ormar
Att något ska hända min pojkvän, min familj eller mina vänner
Att misslyckas
Mörker

3 ord som beskriver mig:
Social
Glad
Flummig men ändå samlad

2 saker jag ser fram emot: 
Att stå där i min vita mössa och veta att jag fan är bäst när jag tar studenten
Att fortsätta älska och bli älskad av världens bästa människa

1 låt jag tycker om 
Some Nights- Fun.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0