507- Tre <3

Herregud! Tiden går så extermt fort, idag har jag varit tillsammans med min underbara pojkvän i tre månader. Passade på att träffa honom några timmar idag innan han skulle iväg på sin träning så jag gick till affären för att möta honom så att vi kunde handla lite mat. Jag väntade en stund ute, men det blev lite kallt så jag gick in och väntade istället, så ser jag en lång blond sak som kommer gåendes, inte bara att det är pöjken vilket skulle varit nog, men han kommer med blommor i famnen! Jag blev helt tom i huvudet för jag blir så glad, generad och rörd att jag inte vet vad jag ska ta mig till och hur jag ska reagera. Nu har jag i alla fall tre stora fina röda rosor i mitt rum, en för varje månad vi har varit tillsammans och är helt varm i hela mig, gud blir helt knäpp! 
Ja ni, jag tvivlar starkt på att morgondagen blir lika bra som den här dagen, för den lär bli svår att slå <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0