479- Study

Idag har varit produktiv känns de som, iaf för att vara en dag i mitt liv! Började med att vakna till när pojkvännens mördaralarm ringer kl 8, men som tur var kunde jag ligga kvar och sova :D Slumrade lite och fick en hejdå puss och somnade som en sten innan han hunnit ur lägenheten. När jag väl vaknade så försökte jag plugga lite innan skola, gick så där så drog iväg till idrotten som var dagens enda lektion. Tänade styrka med garanterad träningsvärk imorgon! Käkade lunch med Felicia och när jag kom hem satte jag mig och slöpluggade lite framför tv:n... Sen ringer mamma så jag möter upp henne och vi går till banken tillsammans och fixar med mitt studiebidrag. Sen hem och plugga lite effektivare och skriver klart mitt argumenterande tal för secondhandshopping. Sen ringer pappa och ber mig komma ut till bilen så åker vi hem till farmor där vi äter middag. När jag kommer hem runt nio så börjar råplugget. Engelskan blir klar och skickas in, talet skrivs rent och skickas in, ber också om att få hålla det imorgon för att ha det gjort, sen börjar jag skriva på min krönika som också blir klar. Skrev den parallellt med samtal med A och den blev gjord på en timme :D Nu har jag tränat på mitt tal, gick så där... men det blir bra tills imorgon!
 
Nu är det sömn som gäller! Imorgon blir det råplugg till naturprovet på fredag, för det har jag inte börjat med riktigt... 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0