488- Förvirring, rensning och Ikea

Imorse när jag vaknade av klockan så kännde jag den där förvirringen som man har ibland. Visste inte vad klockan var, om jag faktiskt skulle gå upp, hade inte ens koll på vad det var för dag. Det tog minst en minut att komma på att det var torsdag, och jag kännde min så extremt hjärndöd! 
 
Jag flyttar nästa vecka så jag började idag försöka rensa lite i mitt rum. Jag började med sminket, som jag har extremt mycket av. Och till min stora förvåning så lyckades jag faktiskt slänga ganska mycket! Min kille sa att han aldrig trott att den dagen skulle komma, men nu är den här! :D Inte för att någon annan än jag skulle märka någon skillnad, men jag har slängt mer än 20 saker så det är ändå mycket! 
 
Imorgon så drar jag med min pojkvännen till Ikea, han kommer älska det... *host*... Nä men ska prova ut en säng och tänke att han ju kunde åka med och bära och så kan jag vara så generös att jag köper mat till honom... för tyå 40 spänn eller vad det kostar :P Och dess utom så fick jag pengar från min arma moder att köpa mat för så...
 
Nej nu ska jag prata klart med A, och sedan sova! God natt, du är en katt!
 
En random bild till ett random inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0