491- Älskade

Nu tänkte jag bara skirva en liten liten kärleksförklaring till min älskade pojkvän som inte ens vet att den här bloggen finns, det är typ bara jag som känner till den när jag tänker efter :P Men i alla fall! Vi har nu kännt varandra i 4 månader och hälften av den tiden så har jag kunnat kalla honom för min pojkvän. Det känns så sjukt att sakna någon när man sitter på bussen hem från honom och att man bara blir mer och mer kär i honom för varje dag som går. Han är verkligen helt underbar, och han gör mig så glad och när han häromdagen drog på mig en av sina tröjor innan jag skulle hem för att inte frysa så smälter man liksom lite extra. Att sedan sitta på bussen och känna doften av honom var helt klart en bättre bussresa än det skulle blivit utan den där tröjan!
Jag är så glad och tacksam att du valde just mig kära, och jag älskar dig verkligen! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0