464- Platå

Jag är på jakt efter ett par platåskor! Tycker det är så sjukt snyggt och coolt så jag har haft ögonen öppna och också hittat lite fint :D Det finns några riktigt snygga på Scorette som jag sett i butik, men så har jag hittat några på två sidor på nätet. barandos.se och putthefeetfirst.com har fina. På brandos så finns det några som jag verkligen överväger att köpa, men dem kan jag visa senare! Nu tänker jag visa två par skor som är så sjukt lika, men det skiljer någon hundring :D
699:-  (Länk till skorna på nilsons)
549:-  (Länk till skorna på brandos)
 
Personligen så gillar jag de lite billigare från brandos.se bäst, men lika är de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Love or don´t love

Bilder och ord om kärlek och livet, och smink och skönhet på ett hörn

RSS 2.0